شعار سال 97-1
 
  
پنجشنبه 25 مرداد 1397   20:52:44
شرکت های پالایش گاز
15:091397/5/17 چهارشنبه
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تأکید کرد:
توجه ویژه و جدی به بحث اصلاح فرایندها در سال جاری

سیستم مدیریت باید در تمام بخش‌های ستادی، واحدهای ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی پویا باشد، چون با این پویایی و همفکری و همدلی می توان به جمع بندی مناسبی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه بازنگری مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی در سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد، گفت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در سطح شرکت ملی گاز فراتر از مرزهای معمول هدف‌گذاری شده و به این مهم باید توجه ویژه داشت.
وی در ادامه عنوان داشت: اکنون شرکت ملی گاز ایران، توسعه نگرش سیستمی و مدیریت مبتنی بر مدیریت فرآیندی را مورد تاکید ویژه و جدی قرار داده است.
این مقام مسئول با اشاره به بهبود و اصلاح فرآیندها عنوان داشت: در سال جاری، باید فرآیندها اصلاح و بهبود یابد و مفهوم آن این است که ما قبلا فرآیندها را شناسایی کرده ایم و به درستی استقرار یافته اند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: اکنون فرآیندها بالغ شده و به مرزی از بلوغ رسیده است و با تحلیل اثربخشی فرآیندها لازم است در سال 97 توجه ویژه و جدی به بحث اصلاح فرآیندها داشته باشیم.
فرهنگ در ادامه به چشم انداز بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌ها را برای تحقق این چشم انداز آرمانی به درستی جاگذاری شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تشکر از تمام تلاش هایی که در این حوزه تاکنون در مجتمع عظیم گازی کشور به ثمر نشسته است، گفت: اکنون کارهای بسیار سنگین، مهم و فشرده در این حوزه پیش رو داریم و باید کمربندهای خود را محکم تر از قبل ببندیم و با گام‌های استوارتری حرکت کنیم.
فرهنگ به پویایی سیستم مدیریت نیز اشاره کرد و افزود: پویایی سیستم مدیریت در واقع در این است که عدم انطباق ها را در مجتمع برای کاهش مدیریت و برنامه‌ریزی کند.
به گفته وی، باید بتوانیم اثربخشی سیستم مدیریت را در پالایشگاه‌ها از محل اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه شناسایی کنیم.
وی در پایان در خصوص حوزه رضایتمندی مشتریان در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: حوزه رضایتمندی مشتریان در مجتمع گاز پارس جنوبی نیازمند توجه ویژه و جدی است و صدای مشتری باید به درستی در مجتمع شنیده شود و بر اساس آن تحلیل ها و به تناسب آن برنامه های موثری پیاده شود.
تاریخ به روز رسانی:.


مجری سایت : شرکت سیگما