[Part_Marquee]
يكشنبه 10 ارديبهشت 1396   09:35:25

نظرات انتقادات شکایات


سامانه ارتباط با مشتریان

مشاهده گازبهاء

   مشاهده قبض گاز

بازدید از این بخش:

تعداد بازديد اين صفحه: 2690

راهكارهاي بهبود بر اساس نظر سنجي از مشتركين
راهكارهاي بهبود بر اساس نظر سنجي از مشتركين 

1-علاوه بر اعلام تلفن امداد (194) از طريق صدا و سيما ، قبوض ... از طريق بروشور ها و درج روي تابلو شير ها در محل ورودي كوچه ها نيز اطلاع رساني انجام گرفت و اقدام به تهيه بر چسب اعلام تلفن امداد جهت نصب روي كنتور هاي گاز مشتركين در دستور كار قرار گرفت.

2-آموزش افراد شركتي و اركان ثالث در زمينه مسئوليت ها و وظيفه هاي اخلاقي و نحوه برخورد مناسب با متقاضيان مشتركين گاز طبيعي.

3-شركت گاز استان موفق به اخذ گواهينامه HSE-MS (سيستم مديريت ايمني ، بهداشت محيط زيست) گرديد كه اين امر منجر به الزام كلي اصول ايمني و حفاظت فردي در انجام عمليات اجرايي گرديده است.

4-با توجه به مقررات جاري شركت مبني بر صدور قبوض از دو ماه به 45 روز تغيير يافته و توزيع آن در حداقل زمان ممكن(حداكثر پنج روز) انجام و در اين رابطه آموزش لازم جهت توزيع انجام و كنترل هاي لازم صورت ميگيرد.

5-در مواقع ضروري جهت قطع و وصل گاز در مناطق كانالهاي ارتباطي جهت اطلاع رساني از طريق صدا و سيما ، سايت شركت گاز و در روستاها علاوه بر موارد فوق از طريق واحد هاي پست امداد و گازبان و مقامات محلي اطلاع رساني انجام ميگيرد.

6-جهت آگاهي جامعه به منظور مشكلاتي كه در صورت عدم پرداخت به موقع گازبهاء صورت مي گيرد ، از طريق صدا و سيما و درج روي قبوض به اطلاع همگان خواهد رسيد.

ravabet_omumi@nigc-isfahan.ir:ارتباط با روابط عمومی;
      شماره تلفن5رقمی اداره مرکزی:38132 و 38133   خارج از استان اصفهان38132-031و38133-031
       

;شماره تلفن گویا روابط عمومی: 36286363; شماره تلفن روابط عمومی: 36279869


مجری سایت : شرکت سیگما