صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران:

برای جلب اعتماد مردم، تلاش‌ها باید در راستای پیشگیری از وقوع فساد باشد

شرکت ملی گاز ایران در راستای شفافیت در فعالیت‌ها و معاملات اقدامات مناسبی را انجام داده که اعلام زمانبندی دقیق فرآیندهای انجام کار و ارایه اطلاعات مورد نیاز به مشترکین در دیدارگاه‌های عمومی، جزیی از این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدهادی امجدی پور، رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران که در دوره آموزشی قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد شرکت گاز استان اردبیل با حضور دکتر عابدی جعفری، دکتر میر اساتید دانشگاه و مدیرعامل شرکت گاز استان سخن می‌گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: یکی از راهکارهای مبارزه با فساد اداری و مالی، پیشگیری است و تلاش‌ها باید در راستای پیشگیری از وقوع فساد بیشتر باشد تا بتوانیم اعتماد مردم به دستگاه را که نهایتاً منجر به اعتماد مردم به نظام می شود را کسب کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فساد در مجموعه اداری کشور مانند یک بیماری صعب العلاج است، گفت: مبارزه با فساد  کاری همگانی است و همگی ما با هر نقش و لباسی در مقابل وقوع فساد مسئولیم و بایستی با نظارت همگانی از وقوع فساد در دستگاه‌ها جلوگیری کنیم.

در ادامه مراسم، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره مذکور، آسيب‌شناسي نظام اداري و شناسايي راه‌كارهاي مبارزه با فساد اداري با هدف نيل به سلامت اداري را از جمله موضوعات مهم و ضروري براي نظام اداری بر شمرد و گفت: بحمدالله با تدابیر امور بازرسی و برنامه ریزی های انجام شده، شرکت گاز استان اردبیل در مقوله سلامت اداری و مبارزه با فساد برنامه های منسجمی را اجرایی کرده است.

وی در ادامه افزود: اقدام ارزنده امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات در راستای انتصاب سفیران نظارت در شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران یكي از اقدامات اساسي در جهت پیشگیری و شناسايي راه كارهاي مبارزه با فساد اداري است.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • دوشنبه ١٢ شهريور ١٣٩٧ - ١١:٥١
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 950
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: