صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


نسخه چاپي

سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان:

تسهیل و تسریع ارتباط مردم و مسئولین در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنان

سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل سایت سامد استانداری از طریق سامانه 111 پاسخگوی سوالات هم استانی های محترم در حوزه های مختلف گاز طبیعی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مطابق بر نظام نامه ارتباطات مردمی و مدیریت پاسخگویی به شکایات در بستر سامد و مصوبه شورای عالی کشور، رضا پنجابی سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و تنی چند از مسئولین این شرکت، در روز سه شنبه 18، دی ماه با حضور درسایت سامد استانداری این استان ، پاسخگوی تماس تلفنی هم استانی های محترم بودند.

سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی دراستان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و جلب رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت های این شرکت بوده و کارکنان این شرکت از این امر مهم غافل نخواهند بود.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، از اولویت های این شرکت است و سامانه سامد، بستر بسیار مناسبی برای تسهیل و تسریع ارتباط مردم و مسئولین در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنان است و مسئولین در هر جایگاه و مقامی ملزم به پاسخگویی به مردم هستند.

پنجابی تصریح کرد: علاوه بر وجود سامانه سامد ودرگاه های ارتباطی دیگر با  شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ،این شرکت روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 11 از طریق ملاقات چهره به چهره ، میزبان هم استانی های عزیز به منظور پیگیری و پاسخگویی مشکلات آنان در رابطه با مباحث گازرسانی و ارائه خدمات به مشترکین محترم است.

شایان ذکراست، سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولین بوده که از طریق این سامانه هم استانی های محترم می توانند  بدون مراجعه حضوری واز طریق تماس با شماره 111 درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1397/10/19 - ١٤:٣٣
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 129