صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


نسخه چاپي

مدير عامل شركت گاز استان كردستان:

ارتباط مستقيم با مردم موجب توسعه سازماني مي شود

مدير عامل شركت گاز استان كردستان در مورد اهميت ملاقات عمومي با مراجعان گفت : یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به اهدافش یاری می دهد، کیفیت رابطه سازمان با افراد یا سازمان هایی است که با آن سر و کار دارند.

به گزارش روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، احمد فعله گري ارتباطات برون سازماني را مهم دانست و در اين باره اظهار داشت: هر اندازه این ارتباط به طور مفید، مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق تر است.

وي افزود: بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است می بایست مد نظر قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بدست آوردن رضایت مندی مردم در سیستم اداری نظام جمهوری اسلامی ایران باید هدف نهایی تکریم باشد و هر مسئولی نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه و نه بعنوان یک وظیفه اضافی در کنار سایر وظایف، بلکه بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی باید آن را مورد توجه قرار دهد.

فعله گري، ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم و رابطه دولت و مردم ، تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و همه فهم، محبت آمیز، همراه با شکیبایی و مبتنی بر اعتماد مسئولین با مردم؛ شناسایی مطالبات مردم ، توسعه پایدار بر مبنای اصلاح و بهبود فرآیندها ، پاسخگویی به نیازهای جامعه ، تسریع در انجام امور ،ایجاد حس همدلی و هم زبانی ، مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم سازی ها ، توسعه ظرفیت سازمانی دولت در جهت خدمت رسانی عمومی ،حفظ و گسترش پاسخگویی در سه حوزه برنامه ریزی، اجرا و کنترل را از مزاياي ارتباط مستقيم با مردم توصيف كرد.

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1397/10/19 - ١٤:٣٤
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 157