صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


نسخه چاپي

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

81 درصد از صنایع استان بوشهر گازدار شدند

سالانه بیش از 13میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر به فروش می رسد که از این میزان فروش، 99 درصد آن در بخش صنایع است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال 97 که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، بیان کرد: در همین راستا تا کنون 81 درصد از صنایع استان طبق بند ق تبصره 2 بودجه سال 93 وفق مصوبه شورای اقتصاد وصل به گاز شده اند که این مهم، علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی، باعث رونق تولید و اشتغال استان نیز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان بوشهر بیش از ۹۹ درصد است، گفت: با تسریع در اجرای طرح‌های گازرسانی ساکنان شهرها و روستاهای استان بوشهر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و در حال حاضر از ۳۷ شهر استان بوشهر، به ۳۶ شهر و بر اساس مصوبه وزارت نفت و شورای اقتصاد تاکنون 411روستا تحت پوشش گاز قرار گرفته اند که با گازرسانی به این روستاها، موفق شده ایم ضریب نفوذ گازرسانی روستایی را به 96 درصد برسانیم.

رحمانی تصریح کرد: تاکنون بیش از 151 هزار خانوار شهری و  36 هزار و 747 خانوار روستایی در استان بوشهر از گاز طبیعی بهرمند شده اند و بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه توزیع و 715 کیلومتر خط تغذیه در استان اجرا شده که از این میزان شبکه گذاری، افزون بر 3196کیلومتر در شهرها و 3231کیلومتر در روستاهای استان انجام گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه به نصب بیش از 199 هزار انشعاب در سطح استان اشاره کرد و افزود: کارکنان این شرکت با تمام توان در راستای پذیرش مشترکان جدید تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: در سال های اخیر همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته ایم تا ضمن توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در استان بوشهر، در مسیر ارتقای رفاه و رضایتمندی آنان گام برداریم و در حال حاضر موفق به راه اندازی سامانه جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکین گاز طبیعی در استان بوشهر شده‌ایم که ضمن تسریع در اجرای فرایند امور، شاهد صرفه جویی در زمان، هزینه ها و همچنین افزایش صحت و دقت کار شده و هم اکنون علاوه بر مشترکین خانگی، مشترکین عمده و تجاری استان نیز قبوض خود را به صورت آنی دریافت می کنند.

وی در پایان به سیستم (GIS READY) اشاره و عنوان کرد که 59 درصد از شبکه‌های GIS READY محقق شده و همچنین سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط با مشتریان (CRM ) این شرکت راه اندازی و در اختیار مردم قرار گرفته تا بتواند به بهبود کارایی و اثر بخشی کیفیت خدمات شرکت، کمک کند.

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1398/04/19 - ١٥:٢٢
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 123