میز خدمت الکترنیکی |
لینک به سامانه | |
عنوان خدمت: |
تغییر ظرفیت (تغییر لوله کشی / تغییر تعداد واحد) |
شناسه خدمت : |
130316670109 |
نام دستگاه: |
شرکت ملی گاز ایران |
ماهیت: |
حاکمیتی |
شرح خدمت : |
این سامانه بمنظور مکانیزاسیون کلیه مراحل فرآیند تغییراقلام اطلاعات کاربری در شرکتهای گاز استانی از مرحله تقاضا (در دفتر پیشخوان/شرکت گاز) تا انجام کلیه مراحل و اتمام فعالیت میباشد. |
خدمت گیرندگان : |
مردم |
کانال های کنونی ارائه خدمت : | |
روش های ارائه خدمت : | |
ذکر ضرورت مراجعه حضوری : |
نبود زیرساخت ارتباطی مناسب |
آمار تعداد خدمت گیرندگان : |
بطور متوسط 80 خدمت گیرنده در یک استان در ماه |
سطح ارائه خدمت : | |
نوع خدمت : |
G2C |
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
در صورت کامل بودن مدارک حدود 10 دقیقه |
هزینه مستقیم ارائه خدمت (ریال): |
ما به التفاوت حق اشتراک باید پرداخت گردد |
بهای تمام شده ارائه خدمت (درصورت وجود)(ریال): | |
آیا ارائه خدمت نیازمند همکاری بین سازمانی است؟ | |
نيازمندي ها به ديگر پايگاه هاي اطلاعات پايه كشور: | |
مدارک لازم برای انجام خدمت: | |
قوانین و مقررات بالادستی : |
کتابچه قوانین و مقررات مصرف گاز طبیعی |
مراحل گردش کار : |
1) مراجعه مشترک به (امور مشترکین/ دفاتر پیشخوان) 2) درج اطلاعات موبایل و ایمیل و کدپستی مشترک در سیستم (در صورت عدم وجود) 3) بررسی وضعیت بدهکاری مشترک؛ چنانچه مشترک بدهکار است گام 4 و در غیر اینصورت گام 5 4) راهنمایی مشترک جهت پرداخت بدهکاری قبل از درخواست سرویس و پایان فرآیند 5) دریافت مدارک مشترک (شامل نقشه لوله¬کشی جدید، فرم تاییدیه نظام مهندسی، پروانه ساختمانی) و اسکن و بارگذاری آن در سیستم 6) بررسی اطلاعات مشترک و تعیین ظرفیت جدید برای مشترک و محاسبه هزینه و اعلام آن به مشترک 7) تأیید پرداخت هزینه برای مشترک و ارسال اطلاعات به واحد نصب انشعابات و تعمیرات جهت تعویض کنتور 8) تعویض کنتور و ثبت اطلاعات مربوط به نصب و ارسال آن به واحد مشترکین جهت ثبت در سیستم 9) ثبت اطلاعات در سیستم |
آدرس سامانه : | |
متولی خدمت : |
شرکت ملی گاز ایران - مدیریت گازرسانی - 021 88913057 |
پیوند به سامانه مدیریت خدمات دولت(مردم) |
لینک |
شناسنامه خدمت | |
توافقنامه سطح خدمت | |
نظرسنجی | |
بازگشت به لیست |