صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

تحقق شعار جهش تولید در عملکرد شرکت گاز استان ایلام در دولت تدبیر و امید

63 درصد از کل پروژه های اجرا شده در شرکت گاز استان ایلام از بدو تأسیس تاکنون، در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، ضمن گرامیداشت خاطره و یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، با ارائه عملکرد شرکت در دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به 78 درصد از کل روستاها و 58 درصد از کل شهرهای گازدار استان از بدو تأسیس شرکت گاز استان تاکنون، در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی اظهار داشت: اجرای 2765 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع معادل 57 درصد از کل خطوط استان و نیز نصب 52135 انشعاب گاز و جذب 97863 مشترک جدید گاز استان معادل 57 درصد از کل مشترکین استان نیز، در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

شمس اللهی تصریح کرد: گازرسانی به 14 شهر و 360 روستای استان و گازدار کردن 8 شهرک صنعتی استان و 633 واحد صنعتی تولیدی معادل 77 درصد کل صنایع گازدار استان نیز در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است که از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت زدائی استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود.

این مقام مسئول در ادامه، افزود: احداث 12 ایستگاه CNG معادل 50 درصد از کل جایگاه‌های احداث شده در استان در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته اند که نقش اساسی در کاهش هزینه های حمل و نقل، صرفه جویی در اقتصاد خانواده و جامعه و نیز کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از خدمات رسانی گسترده و گسترش کیفی سازی خدمات شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و مشتریان به‌عنوان اهداف اصلی و متعالی کارکنان شرکت نام برد و افزود: کسب رتبه برتر و استقرار میز خدمت ادارات استان، کسب رتبه برتر دو در بخش رضایتمندی مردم در بین شرکت های گاز استانی کشور، کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی، کسب گواهینامه 4 ستاره تعالی سازمانی و کسب رتبه برتر آموزش شرکت‌های گاز استانی کشور، تنها بخشی از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

وی در پایان، همچنین کسب مقام های برتر ورزشی و فرهنگی، استقرار سیستم های مدیریت (ISO) مختلف در حوزه های متفاوت، استقرار سامانه الکترونیکی جامع ارتباط یا مشتریان، اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی در سطح استان، اجرای طرح نظر سنجی سالیانه از ذینفعان شرکت، استقرار سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و ... را نیز از نمونه های بازر کیفی سازی و ارتقای گسترده خدمات شرکت گاز استان در جهت رضایتمندی مشترکین برشمرد.

 

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/06/06 - ١٢:١٨
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 1171