صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت:

بیش از 210 مورد ملاقات مردمی توسط مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون، تعداد 210 مورد ملاقات حضوری با مردم انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اعلام این خبر، گفت: در فاصله زمانی یاد شده تاکنون، حداقل تعداد 210 مورد ملاقات حضوری مردمی انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات ها نیز بدون هماهنگی  قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران و پیمانکاران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف از انجام دیدارهای حضوری، مستقیم و چهره به چهره با مردم، بررسی موارد مرتبط در حوزه گازرسانی و خدمات‌رسانی بوده تا در این راستا بتوانیم جهت پیگیری و مرتفع شدن موارد مطرح شده توسط مراجعین، اقدامات لازم در چارچوب قوامین صورت پذیرد.

طالبی یکی از برنامه‌های استراتژیک این شرکت را، بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و همچنین پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌های مشترکین عنوان کرد و افزود: اجرای مطلوب این برنامه‌ها که رضایت‌مندی مردم عزیز را به همراه دارد از اهم اهداف کیفی این شرکت بوده که همواره در طول سال مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در ادامه، بیان داشت: هرگونه همت و تلاش در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع و جلب نظر مراجعانی که به خدمات شرکت گاز در حوزه‌های مختلف خدمت نیاز دارند، امری خداپسندانه بوده و رضایت و خشنودی خداوند را در ارائه خدمت بی منت به‌ دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به این که روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص یافته، گفت: تمامی مشترکین شرکت گاز استان و متقاضیان و گروه‌های ذینفع می توانند با هماهنگی با دفتر مدیریت تعیین وقت کرده و در ساعت مقرر بصورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که به زودی، روزی فرا برسد که روند کارها شفاف و دارای زمانبندی قابل قبول وسهل انجام شود و نیاز به پیگیری مردم برای تحقق نیازها نباشد.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان

 

 

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/12/04 - ١٣:٣١
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 687
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: